czwartek, 19 kwietnia 2012

Bardzo Was przepraszam!!!

~~Hejka, hejka~~
Bardzo Was przepraszam, że tak dłuuugo nie pisałam.... Ale mam tyle ważnych spraw na głowie! A mianowicie: SZKOŁA!!! Blee... Fuuj... Ohyda! Przedstawię Wam moje kolejne dni szkolne tego tygodnia:
1. Poniedziałek- Spoko, w szkole nie było źle...
2. Wtorek- Historia! Ugrh... 
3. Środa- Test z przyrody.... ;(
4. Czwartek- Angielski-kartkówka! Na szczęście odwołali nie mieliśmy angola! Ale! Matma- kartkówka algebry! Musiałam zwolnić się z ostatniej lekcji-zastępstwo świetlica, ponieważ bolała mnie głowa. W piątek mam badania.
5. Piątek- NIE IDĘ DO SZKOŁY!!!
6.Sobota- Jazda konna godz. 11.00
7. Niedziela- przygotowania do wycieczki!
8. Poniedziałek, Wtorek, Środa- WYCIECZKA WARSZAWA!
Haha... No i tak... Kuupe nauki miałam! Ale cóż... Takie życie.. Samo życie! Odbija mi... wiem zanudzam bo to w końcu: BLOG O KONIACH. Ale! To też nasz dziennik! :D Jeśli chodzi o opowiadanie... Quurde... Nie mam kiedy go napisać! Wybaczycie mi? Bądźcie cierpliwi, a obiecuję, że za niedługo go napiszę... Pa!
Narq,
M@n!@

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz