wtorek, 3 kwietnia 2012

Oj no napiszemy jeszcze raz :D

Hej!!!
Zapomniałyśmy dodać! My mamy po 13 lat.... I dzisiaj był test 6! Nie wiemy czy Was to ciekawi... Ale opowiemy! Wszystko zaczęło się o godzinie 8.00 . Spotkaliśmy się w klasach. I do kompów!!! Buhahahaha! No chwilkę pograłyśmy... Przyszła jakaś babka... Zaczęła ględzić o teście... (w kółko to samo!) No i trzeba było się zbierać na salę gimnastyczną... Moje koleżanki musiały mnie tam ciągnąć i pchać, ponieważ nie chciałam wejść... (Ja Mania nie chciałam wejść) No i się zaczęło... KOLEJNE TŁUMACZENIE! Już miałyśmy tego dość. Zaczęłyśmy rozwiązywać. Najpierw: spoko, łatwe. Ale potem!? Matma! Myślałyśmy, że się palniemy! No i jeszcze forma wypowiedzi- opowiadanie! No ale już po! I wyniki w czerwcu! Jest spoko! Ale my mamy radochę! Bo jutro występujemy na apelu! Śpiewamy jakąś piosenkę o kolorowych pisankach! :D Cóż... Plus to to, że jutro to ostatni dzień i jakiś tydzień wolny od budy! I co to oznacza? Pójdziemy do stajni!!! Tala: Jestem umówiona w sobotę na 11.00 opowiem Wam o jeździe :D   Mania : Spokojnie! Być może ja też się umówie!!! To tyle na dzisiaj! Odwiedzajcie nas!!
Narq, 
Tala i Mania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz