piątek, 13 kwietnia 2012

No To Teraz Trochę Maniaa

Siemanko!
W końcu udało mi się namówić Tale na dodanie postu,/rozdziału. Mam nadzieję, że blog komuś się spodobał. Jeżeli chcecie się czegoś dowiedzieć piszcie do nas a my odpiszemy. (możecie pisać w komentarzach lub do: magdalenkao1237@wp.pl -Mania) Hmm... co ja miałam napisać...? A! Już wiem! Dzisiaj jadę do Tali! Na noc! Ale mam jaraczke! Haha! No! I obiecuję Wam, że dodamy wspólnie post! Aha! Jutro o godzinie 11.00 (Tala zabiję Cie za tą godzinę!) mamy jazdę. Ja będę jeździła na pół kucu o imieniu- Fryga (musimy porobić zdjęcia koni w naszej stajni i wstawimy na bloga) Będę galopowała chyba 3 raz <wstyd>. Wiem jestem mało doświadczona ale JESZCZE! I tak służę pomocą! Jeśli chodzi o ten dzień kiedy robiłyśmy koniom żarcie (do tej pory nie kapuje jak one to mogą jeść!) to wyobraźcie sobie, że całą drogę powrotną do domu jechałam z upaćkaną od otrębów z wodą ręką! To straszne! Blee... Ale co się nie robi! Aaa! Jeśli chodzi o opowiadanie to niestety ale dodam je kiedy indziej! Nie mam na razie weny! Niestety! Przepraszam! Dobra! Piszcie do mnie na tt(twitterze- twitter.com) mój nick: @maniaa. 
Buziaczki! Mania ♠♥♠♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz