czwartek, 12 kwietnia 2012

Wstęp

"BÓG ZABRONIŁ mi iść do nieba, w którym nie będzie koni" - napisał Robert Bontine Cunningham - Graham w roku 1917 i jest to stwierdzenie, pod którym na pewno podpiszą się wszyscy miłośnicy tych zwierząt. Przed tysiąclecia koń wywoływał wielkie emocje wśród ludzi, czego edzwierciedlenie znajdujemy w dziełach sztuki, w literaturze, mitach czy legendach. Zapewne nie ma nic równie pięknego, jak widok człowieka i konia współpracujących ze sobę w pełnej jedności i zrozumieniu. Jestem całym sercem oddana tym wspaniałym zwierzętom, mogłabym więc bez końca zachwycać się ich pięknem. Choć uwielbienie utrudnia mi całkowity obiektywizm, mam jednak nadzieję, że udało mi się zachować równowagę i nie przesadziłam, wychwalając konie oraz związane z nimi wartości.
                                                                                                         KONIE I KUCE
                                                                                                           Kompendium
                                                                                                             ♣ Tala ♣

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz